«РЕКОМЕНДАЦИЯ» РАБОТНИКА ЗАЭС ЖИТЕЛЯМ ГОРОДА

Неожиданно, у нас появился «защитник»  управ.компашки МДЛ, который работает на ЗАЭС.
Вот только не понятно, это рекомендация или угроза, так как некий  В.БАРАНОВ утверждает, что  за какие-то непонятные долги придется рано или поздно платить.


Может быть стоит ПОРЕКОМЕНДОВАТЬ  В.Баранову для начала ознакомиться с законодательствам Украины?

Как «законно» зашла в Энергодар управ.компашка МДЛ можно ознакомиться ЗДЕСЬ:
https://www.en-news.com.ua/2018/02/24/otmena-zhekov-proshhaj-sovok-zdravstvuj-bespredel/

https://www.en-news.com.ua/2018/07/16/napyorstochniki-prodolzhenie/

ЦИТАТА:
Владимир Баранов:

         Хочу оградить вторую категорию людей от возможных будущих проблем по неуплате услуг…

Какой заботливый этот «господин» В.Баранов, ну прямо управ.компашки МДЛ  надо позаботиться о его награждении и желательно какой-то «хорошей» наградой. Человек просто печётся, чтобы управ.компашка МДЛ начала получать денежные средства.
Но, вот только, почему-то, всего четыре человека его поддержали.

Поэтому, давайте просмотрим Закон Украины о жилищно-коммунальных услугах.

Розділ IV 
ДОГОВОРИ ПРО НАДАННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ

Стаття 12. Договори про надання житлово-комунальних послуг

  1. Надання житлово-комунальних послуг здійснюється виключно на договірних засадах.
  2. Договори про надання житлово-комунальних послуг укладаються відповідно до типових або примірних договорів, затверджених Кабінетом Міністрів України або іншими уповноваженими законом державними органами відповідно до закону. Такі договори можуть затверджуватися окремо для різних моделей організації договірних відносин (індивідуальний договір та колективний договір про надання комунальних послуг) та для різних категорій споживачів (індивідуальний споживач, колективний споживач).
  3. Істотними умовами договору про надання житлово-комунальної послуги є:
    1) перелік послуг;

2) вимоги до якості послуг;
3) права і обов’язки сторін;
4) відповідальність сторін за порушення договору;
5) ціна послуги;
6) порядок оплати послуги;
7) порядок і умови внесення змін до договору, в тому числі щодо ціни послуги;
8) строк дії договору, порядок і умови продовження його дії та розірвання.

  1. Порядок та особливості укладання, зміни і припинення договорів про надання житлово-комунальних послуг визначаютьсястаттями 13-15цього Закону.

Стаття 13. Порядок укладання, зміни і припинення договорів про надання комунальних послуг

  1. З пропозицією про укладання договору про надання комунальних послуг або внесення змін до нього може звернутися будь-яка сторона, надавши письмово другій стороні проект відповідного договору (змін до нього), складений згідно з типовим договором.

Якщо протягом 30 днів після отримання проекту договору (змін до нього) виконавець комунальної послуги, який одержав проект договору (змін до договору) від споживача (іншої особи, яка відповідно до договору або закону укладає такий договір в інтересах споживача), не повідомив про свою відмову від укладання договору (внесення змін) та не надав своїх заперечень або протоколу розбіжностей до нього і при цьому не припинив надання комунальної послуги цьому споживачу (або в інший спосіб засвідчив свою волю до надання відповідної комунальної послуги споживачу), договір (зміни до нього) вважається укладеним у редакції, запропонованій споживачем (іншою особою, яка відповідно до договору або закону укладає такий договір в інтересах споживача), якщо інше не передбачено цим Законом.

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2189-19/page

У кого-то из жителей города есть заключенный договор с управ.компашкой МДЛ?
Я думаю, что таких нет, так как это невыгодно для этой СУПЕР компании.
Пойдем дальше по законодательству Украины.

ПЕРЕЛІК 
постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 5 вересня 2018 р. № 712

  1. Постанова Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 р. № 484“Про затвердження Типового договору про надання послуг з управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд” (Офіційний вісник України, 2009 р., № 37, ст. 1255).

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 р. № 529 “Про затвердження Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій” (Офіційний вісник України, 2009 р., № 40, ст. 1353).

То есть, тот типовой договор за № 484 от 20.05.2009 г, взятый год назад за основу и подписанный между городским головою и управ.компашкой МДЛ потерял действие и принят НОВЫЙ «ТИПОВИЙ ДОГОВІР про надання послуги з управління багатоквартирним будинком», НО
управ.компашка МДЛ продолжает «работать» по ранее подписанному договору! Хотя законодательство ушло далеко вперед. И вот, формулировка о размере и формы оплаты услуг управителя очень странная.

В данный момент уже разработаны и введены в действие новые  ПРАВИЛА    надання послуги з управління багатоквартирним будинком и НОВЫЙ ТИПОВИЙ ДОГОВІР про надання послуги з управління багатоквартирним будинком.

И вот как в новом типовом  договоре говорится о цене и порядке оплаты услуги управления многоквартирным домом:

КАБІНЕТ   МІНІСТРІВ    УКРАЇНИ 
 ПОСТАНОВА
від 5 вересня 2018 р. № 712 Про затвердження Правил надання послуги з управління багатоквартирним  будинком та Типового договору про надання послуги з управління багатоквартирним будинком
ПРАВИЛА
надання послуги з управління багатоквартирним будинком

Загальні положення

1. Ці Правила визначають порядок надання послуги з управління багатоквартирним будинком (далі — послуга з управління), що здійснюється управителем на підставі договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком (далі — договір управління), укладеного відповідно до Законів України Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку” та “Про житлово-комунальні послуги”.

Прийняття багатоквартирного будинку в управління

4. Управитель не пізніше ніж протягом 20 днів з моменту набрання чинності договором управління здійснює огляд технічного стану багатоквартирного будинку та його прибудинкової території, про що складає відповідний акт. Уповноважена особа співвласників, а у випадку підписання договору уповноваженою особою органу місцевого самоврядування — представники відповідного органу місцевого самоврядування можуть брати участь в такому огляді. Копія відповідного акта передається уповноваженій особі співвласників.

Как бы посмотреть есть ли АКТ, тем более копия АКТА должна передаться уполномоченному выбранного совладельцами дома.

6. У разі коли договір управління підписується уповноваженою особою органу місевого самоврядування з управителем, обраним за результатами конкурсу, така уповноважена особа передає або забезпечує передання управителю замовником будівництва або виконавцем, що надавав послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у будинку до укладення договору управління, примірника технічної документації на будинок згідно з переліком, визначеним Мінрегіоном.

7. Приймання-передача технічної документації на будинок підтверджується відповідним актом.

                           Порядок надання послуги з управління
12. Для забезпечення належного утримання спільного майна будинку та прибудинкової території і проведення поточного ремонту спільного майна будинку управитель не пізніше ніж протягом 20 днів з моменту набрання чинності договором управління складає план здійснення заходів з утримання спільного майна багатоквартирного будинку та прибудинкової території і поточного ремонту спільного майна будинку, що включає:

план-графік технічного огляду будинку;
графік прибирання прибудинкової території;
графіки проведення дезінсекції та дератизації;
графік прибирання місць загального користування;
план-графік поточного ремонту;
план-графік оглядів димових та вентиляційних каналів;
інші заходи (у разі необхідності та залежно від наявного обладнання будинку).

Где план управ.компашка МДЛ ?

Татьяна Белик

Вот что говорится в ПРАВИЛАХ надання послуги з управління багатоквартирним будинком:

  1. Управитель веде облік доходів та облік витрат окремо за кожним будинком, що перебуває в його управлінні, та забезпечує співвласникам доступ до такої інформації у порядку, визначеному договором управління.

Управитель на вимогу співвласника надає інформацію про фактичні витрати відповідно до кошторису.

  1. Управитель звітує щороку перед співвласниками про виконання кошторису та подає співвласникам на погодження новий кошторис у порядку, визначеному договором управління.
  2. Управитель зобов’язаний забезпечити співвласникам багатоквартирного будинку вільний доступ до інформації про рух коштів на банківському рахунку для приймання відповідних платежів шляхом розміщення та періодичного оновлення відповідної інформації у порядку та спосіб, передбачені договором управління.

Права та обов’язки співвласника

  1. Співвласник має право:

— одержувати від управителя своєчасно та належної якості послугу з управління згідно із законодавством та умовами договору управління;
— без додаткової оплати одержувати від управителя інформацію про ціну послуги з управління, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни, норми споживання та порядок надання цієї послуги, а також про її споживчі властивості;
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/712-2018-%D0%BF

Смысла написания В.Барановым, этого ЗАЩИТНИКА  управ.компашки МДЛ, поста в ФБ  вообще никакого НЕТ. Тем более/, поняв, что поддержки нет  — В.Баранов отключил комментарии.

НО,  давайте посмотрим нена будущие судебные иски, а уже принятые.

Вот одно из таких судебных решений.

УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
«10» вересня 2019 р. м. Енергодар
Суддя Енергодарського міського суду Запорізької області Куценко М.О., розглянувши заяву  ОСОБА_1 , про скасування судового наказу,-
 ВСТАНОВИВ:

06.09.2019 року Правоторов ОСОБА_2 звернувся до суду з заявою про скасування судового наказу № 316/1430/19 (пров. 2-н/316/177/19), виданого 23.07.2019 року за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «МІСТО ДЛЯ ЛЮДЕЙ ЕНЕРГОДАР», про видачу судового наказу про стягнення з ОСОБА_1 заборгованості по оплаті послуги з управління багатоквартирним будинком за період з 01.08.2018 року по 31.01.2019 року (включно) у розмірі 3617,30грн., 3 відсотків річних на суму 45,55грн., інфляційних витрат на суму 99,19грн., судового збору у розмірі 192,10грн.

В обґрунтування заяви Правоторов Д ОСОБА_3 зазначив наступне.

В порушення вимог п. 2 ч. 2 ст. 8 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» ТОВ «МІСТО ДЛЯ ЛЮДЕЙ ЕНЕРГОДАР»

здійснило розрахунок оплати з житлово-комунальних послуг без укладення договору зі споживачем, тобто ОСОБА_1

 Не надав кошторису щодо витрат на технічне обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових систем електропостачання та газопостачання, не надав доказів фактичного надання послуг, затверджених тарифів на послуги.

Розмір встановлених ТОВ «МІСТО ДЛЯ ЛЮДЕЙ ЕНЕРГОДАР» тарифів є сумнівним, оскільки. не надано доказів на право їх нарахування.

Крім того, заявником не наведено доказів надання ОСОБА_1 будь-яких послуг, актів виконаних робіт з вивозу відходів, прибирання під`їздів, прибудинкової території, технічних поверхів, тощо, обслуговування ліфтів.

Суд, дослідивши матеріали справи, вважає необхідним заяву ОСОБА_1 про скасування судового наказу задовольнити та скасувати вищевказаний судовий наказ, оскільки вимога заявника та висловлені в заяві доводи свідчать про наявність спору про право, можливість боржника більш повно реалізувати свої права як відповідача в позовному провадженні.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 170171 ЦПК України, суддя,-

ПОСТАНОВИВ:

Заяву  ОСОБА_1 , про скасування судового наказу,- задовольнити.

Скасувати судовий наказ № 316/1430/19 (пров. 2-н/316/177/19), виданий 23.07.2019 року Енергодарським міським судом Запорізької області за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «Місто для людей Енергодар», про стягнення з ОСОБА_1 ,ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІПН НОМЕР_1 , зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «МІСТО ДЛЯ ЛЮДЕЙ ЕНЕРГОДАР» (р/р НОМЕР_2 в АБ «Укргазбанк», МФО 320478, ЄДРПОУ 42090091, ІПН 420900908238, пр-т Енергетиків, буд. 14, прим. 159, м. Енергодар, Запорізька область), заборгованості по оплаті послуги з управління багатоквартирним будинком за період з 01.08.2018 року по 31.05.2019 року (включно), у розмірі 3617,30грн., розраховані станом на 18.07.2019 року інфляційних витрат- 99,19грн., 3 відсотків річних- 45,55грн; та витрат по оплаті судового збору в розмірі 192 гривень 10 копійок.

Ухвала оскарженню не підлягає.

http://reyestr.court.gov.ua/Review/84173120?fbclid=IwAR39mK5Gl01lB0vH3778IIYqEQ7Wv6aAn0EaZFHIw81WWusER_J8MIY8WO4

 Сергей Суворин