Когда тебя «ждут» или «добро пожаловать в ТВК»

29 января 2020 года коммунальное предприятие ТВК ЭГС разнесло по почтовым ящикам вот такие УВЕДОМЛЕНИЯ.


Давайте попытаемся понять, чего же хочет новоиспеченный руководитель предприятия КП ТВК.

24.07.2018 года наши местные избранники – депутаты городского совета приняли решение: для улучшения оказания коммунальных услуг создать коммунальное предприятие ТВК ЭГС.

ЕНЕРГОДАРСЬКА МІСЬКА РАДА
Сьомого скликання
Двадцять друга сесія
Р І Ш Е Н Н Я № 21 24.07.2018

Про створення комунальногопідприємства «Тепловодоканал»Енергодарської міської ради.

З метою задоволення потреб фізичних та юридичних осіб у відповідних комунальних послугах, відповідно до ст.ст. 56-58, 78 Господарського кодексу України, керуючись п.30 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Енергодарська міська рада
В И Р І Ш И Л А:

1. Створити юридичну особу КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕПЛОВОДОКАНАЛ» ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
СТАТУТ КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
«ТЕПЛОВОДОКАНАЛ» ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

https://www.en.gov.ua/files/upload/%E2%84%9621%2024.07.2018.pdf

1.3. Власником Підприємства є Енергодарська міська рада Запорізької області.

Уповноваженим Власника для Підприємства в усіх випадках, передбачених цим Статутом, є міський голова.

2.1. Підприємство створено для задоволення суспільних та господарських потреб шляхом здійснення виробничої та господарської діяльності в порядку, визначеному законодавством України, задоволення економічних та соціальних інтересів ТЕРИТОРІАЛЬНОЙ громади міста.
4. СТАТУТНИЙ КАПІТАЛ
4.1. Для забезпечення діяльності Підприємства Власником утворюється Статутний капітал в розмірі 2 000 000,00 грн. (два мільйони гривень 00 копійок).
Статутний капітал Підприємства складається із фактичних внесків Енергодарської міської ради грошовими коштами.

СОБСТВЕННИКОМ ПРЕДПРИЯТИЯ КП ТВК ЕСТЬ ГОРОДСКОЙ СОВЕТ.
То есть, ДЕПУТАТЫ.

А что такое городской совет?

ЗАКОН УКРАЇНИ «Про місцеве самоврядування в Україні»

Стаття 10. Ради — представницькі органи місцевого самоврядування

1. Сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

ВЫХОДИТ, ЧТО ГОРОДСКОЙ СОВЕТ ЯВЛЯЕТСЯ ПРЕДСТАВИТЕЛЯМИ ЖИТЕЛЕЙ ГОРОДА ЭНЕРГОДАРА И ПОЛУЧАЕТСЯ, ЧТО ЖИТЕЛИ ГОРОДА ЭНЕРГОДАРА ЯВЛЯЮТСЯ СОБСТВЕННИКАМИ КОММУНАЛЬНОГО ПРЕДПРИЯТИЯ «ТЕПЛОВОДОКАНАЛ».
И МАЛО ТОГО, ЧТО «ОТВАЛИЛИ» ИЗ ОБЩЕГО КАРМАНА (городского бюджета) 2 000 000 ГРН. В УСТАВНОЙ ФОНД И ДО СИХ ПОР ПРОДОЛЖАЮТ, С ПОМОЩЬЮ ДЕПУТАТОВ, «ВБРАСЫВАТЬ» ДЕНЬГИ ИЗ ГОРОДСКОГО БЮДЖЕТА В КП ТВК ЭГС.

Но, новоиспеченный РУКОВОДИТЕЛЬ КП ТВК ЭГС, НАВЕРНОЕ, РЕШИЛ, ЧТО ЭТО ЕГО ЧАСТНАЯ ЛАВОЧКА И ОН МОЖЕТ С СОБСТВЕННИКОВ ПРЕДПРИЯТИЯ — ЖИТЕЛЕЙ ГОРОДА, ДРАТЬ ТРИ ШКУРЫ.

Так для чего было создано КП ТВК?
Как это звучит в Уставе предприятия:
«Предприятие создано для удовлетворения общественных и хозяйственных потребностей, путем осуществления производственной и хозяйственной деятельности в порядке, определенном законодательством Украины, удовлетворения экономических и социальных интересов ТЕРРИТОРИАЛЬНОЙ громады».

Но, вернемся к так называемому УВЕДОМЛЕНИЮ.

Стаття 12. Договори про надання житлово-комунальних послуг
1. Надання житлово-комунальних послуг здійснюється виключно на договірних засадах.

Стаття 7. Права і обов’язки споживачів
2. Індивідуальний споживач зобов’язаний:
1) укладати договори про надання житлово-комунальних послуг у порядку і випадках, визначених законом;

А что же конкретно по этому поводу говорит закон?

ЗАКОН УКРАЇНИ «Про житлово-комунальні послуги»

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2189-19/page

Розділ IV
ДОГОВОРИ ПРО НАДАННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ

Стаття 12. Договори про надання житлово-комунальних послуг.

2. Договори про надання житлово-комунальних послуг укладаються відповідно до типових або примірних договорів, затверджених Кабінетом Міністрів України або іншими уповноваженими законом державними органами відповідно до закону. Такі договори можуть затверджуватися окремо для різних моделей організації договірних відносин (індивідуальний договір та колективний договір про надання комунальних послуг) та для різних категорій споживачів (індивідуальний споживач, колективний споживач).
3. Істотними умовами договору про надання житлово-комунальної послуги є:
1) перелік послуг;
2) вимоги до якості послуг;
3) права і обов’язки сторін;
4) відповідальність сторін за порушення договору;
5) ціна послуги;
6) порядок оплати послуги;
7) порядок і умови внесення змін до договору, в тому числі щодо ціни послуги;
8) строк дії договору, порядок і умови продовження його дії та розірвання.
4. Порядок та особливості укладання, зміни і припинення договорів про надання житлово-комунальних послуг визначаються статтями 13-15 цього Закону.
Стаття 13. Порядок укладання, зміни і припинення договорів про надання комунальних послуг
2. Виконавець комунальної послуги, який займає монопольне становище на ринку, за наявності у нього технічних можливостей надання комунальної послуги не вправі відмовити в укладенні відповідного договору споживачеві чи іншій особі, яка відповідно до договору або закону укладає такий договір в інтересах споживача, якщо інше не передбачено законом.
3. Договір про надання комунальних послуг укладається строком на один рік. Якщо за один місяць до закінчення зазначеного строку жодна із сторін не повідомить письмово другу сторону про відмову від договору, договір вважається продовженим на черговий однорічний строк.
4. З пропозицією про укладання договору про надання комунальних послуг або внесення змін до нього може звернутися будь-яка сторона, надавши письмово другій стороні проект відповідного договору (змін до нього), складений згідно з типовим договором.
Якщо споживач (інша особа, яка відповідно до договору або закону укладає такий договір в інтересах споживача), який отримав проект договору (змін до нього) від виконавця комунальної послуги, не повідомив протягом 30 днів про свою відмову від укладання договору (внесення змін) та не надав своїх заперечень або протоколу розбіжностей до нього, а вчинив дії, які засвідчують його волю до отримання (продовження отримання) відповідної комунальної послуги від цього виконавця (у тому числі здійснив оплату наданих послуг), договір (зміни до нього) вважається укладеним у редакції, запропонованій виконавцем комунальної послуги, якщо інше не передбачено цим Законом.

ТО ЕСТЬ, В ЗАКОНЕ ГОВОРИТСЯ:
«Якщо протягом 30 днів після отримання проекту договору…….»
То в этой бумажке под названием УВЕДОМЛЕНИЕ говорится так:

Идем дальше по бумажке, присланной КП ТВК ЭГС:

Необоснованный отказ потребителя заключать договор является основанием для прекращения в одностороннем порядке исполнителем предоставления соответствующей коммунальной услуги таком потребителю.

Для того чтобы, прекратить в одностороннем порядке предоставление соответствующий коммунальной услуги, как грозится ново испеченный руководитель КП ТВК нужно, что-то иметь, какой-то документ для того, чтобы потом назвать его, что это НЕОБОСНОВАННЫЙ отказ заключать договор.

В ст.13 п.4. Закона говорится:

«С предложением о заключении договора о предоставлении коммунальных услуг или внесение изменений в него может обратиться любая сторона, предоставив письменно другой стороне проект соответствующего договора (изменений к нему), составленный в соответствии с типовым договором.»

И, теперь возникает ВОПРОС, а где проект договора?
И опять, Закон четко разъясняет:

«Если потребитель (другое лицо, которое в соответствии с договором или законом заключает такой договор в интересах потребителя), получивший проект договора (изменений к нему) от исполнителя коммунальной услуги, не сообщил в течение 30 дней о своем отказе от заключения договора (внесения изменений) и не предоставил своих возражений или протокола разногласий к нему, а совершил действия, свидетельствующие о его волю к получению (продолжение получения) соответствующего коммунальной услуги от этого исполнителя (в том числе осуществил оплату оказанных услуг), договор (изменения к нему) считается заключенным в редакции, предложенной исполнителем коммунальной услуги, если иное не предусмотрено настоящим Законом».

Вспомним избирательный «марафон», как новоиспеченный руководитель КП ТВК, на то время кандидат в депутаты в ВР, бегал с мегафоном по городу и призывал не платить тарифы ТВК так как они преступные и их И.Сорока все равно разворует. Тем более, он был уверен, что жители изберут его в нардепы.

Но, не проголосовали. Не получилось с Верховным Советом — пошел в ТВК.
И что же произошло, когда влез в кресло руководителя?
Да уже тарифы «сорокинские» не преступные, наоборот всеми силами начал за них держаться.

И последнее, как коммунальное предприятие ТВК ЭГС работает с жителями города.

Мне не понятно, для чего создано это предприятие?

Режим работы совпадает с режимом работы работающих жителей города.
Так может новоиспеченный руководитель опять вспомнит свой избирательный марафон, возьмет мегафон и начинает собирать собрания по месту жительства и вручать жителям ПРОЕКТ договора?
Ведь, напомню, согласно Законадательства п.4 ст.13:

«Якщо споживач (інша особа, яка відповідно до договору або закону укладає такий договір в інтересах споживача), який отримав проект договору (змін до нього) від виконавця комунальної послуги, не повідомив протягом 30 днів про свою відмову від укладання договору (внесення змін) та не надав своїх заперечень або протоколу розбіжностей до нього, а вчинив дії, які засвідчують його волю до отримання (продовження отримання) відповідної комунальної послуги від цього виконавця (у тому числі здійснив оплату наданих послуг), договір (зміни до нього) вважається укладеним у редакції, запропонованій виконавцем комунальної послуги, якщо інше не передбачено цим Законом»

Сергей Суворин

Р.S.  Вот, как-то так.
В очередной раз, лица, усевшиеся во властные кресла, не хотят работать по законодательству и при этом пытаются запугать жителей, рассказывая, что это законы такие и они их неукоснительно выполняют.

ДЛЯ ИНФОРМАЦИИ:

Розділ V
ПОРЯДОК НАДАННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
Стаття 16. Загальні вимоги до надання житлово-комунальних послуг
1. Надання комунальних послуг та надання послуги з управління багатоквартирним будинком здійснюються безперервно, крім часу перерв на:
1) проведення ремонтних і профілактичних робіт згідно з будівельними нормами і правилами, правилами технічної експлуатації і користування, положеннями про проведення поточного і капітального ремонтів та іншими нормативно-правовими актами;
2) міжопалювальний період для систем опалення виходячи з кліматичних умов згідно з нормативно-правовими актами;
3) ліквідацію наслідків аварії.
2. У разі застосування планової перерви в наданні комунальних послуг виконавець зобов’язаний повідомити споживача через засоби масової інформації або в інший спосіб, що гарантує доведення такої інформації до кожного споживача, про таку планову перерву не пізніш як за 10 робочих днів (крім перерви на ліквідацію наслідків аварії). У повідомленні необхідно зазначити причину та строк перерви в наданні відповідних послуг.
У разі застосування перерви в наданні комунальних послуг на ліквідацію наслідків аварії виконавець зобов’язаний повідомити споживача через засоби масової інформації або в інший спосіб, що гарантує доведення такої інформації до споживача, про таку перерву не пізніш як через три години з початку такої перерви. У повідомленні зазначаються причини та строк перерви в наданні відповідних комунальних послуг.
3. Якість комунальної послуги повинна відповідати вимогам, встановленим цим Законом, іншими актами законодавства та договором. Обов’язок забезпечення відповідності якості комунальної послуги встановленим вимогам покладається на виконавця такої послуги.

 

Когда тебя «ждут» или «добро пожаловать в ТВК»: 1 комментарий

  • 02.02.2020 в 17:38
    Permalink

    Діджиталізація по-Енергодарському.
    Не той тепер Миргород, Хорол-річка нета…

    Ответ

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *