ВЛАСНИКИ ТОРГОВИХ ОБ’ЄКТІВ ПРИВЕЛИ ВІТРИНИ МАГАЗИНІВ ДО ВИМОГ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО ЗОВНІШНЮ РЕКЛАМУ

З квітня поточного року діє Концепція розвитку зовнішньої реклами та вивісок в Енергодарі. Документ затверджено рішенням міської ради з метою вирішення проблеми рекламної інфраструктури в місті. Концепція визначає принципи розміщення зовнішньої реклами з урахуванням архітектурних та естетичних норм.
З метою перевірки відповідності вивісок та вітрин комерційних об’єктів вимогам Концепції створено робочу комісію у складі працівників виконкому та поліції. Комісією проводяться регулярні обстеження, за результатами яких власникам об’єктів виносяться зауваження, а у разі необхідності — складаються адміністративні протоколи.
  Слід відзначити, що більшість підприємців відповідально поставилися до вимог Концепції та усунули всі виявлені зауваження. Це, зокрема, перевантаженість фасадів на центральних вулицях міста великоформатними вивісками низької якості, їх неестетичність та хаотичність, самовільне розміщення тощо. На даний час енергодарці вже можуть помітити результати цієї роботи.